zondag 15 april 2012

1e dag.

Bijzonder wakker worden in een ander huis, dat nu het jouwe is.
Leuke apps en smsjes, iedereen benieuwd of ik goed sliep.
Moet nog wel zoeken waar alles ligt, maar de douche is heerlijk, en na een kopje koffie en boterham op naar het oude huis, kan mooi de oude kattenbak etc. bij het huisvuil.
Daarna naar de kringloop en ikea!
 Alweer een kastje gekocht, maar het  maakt wel dat er later weer dozen uitgepakt worden.
Zit ik helemaal verloren in het in elkaar zetten van 2 ikea laadjes, staan er 2 dames ongelooflijk voor het raam naar binnen te gluren, ze schrikken zich werkelijk te pletter als ik op sta, maar steken vervolgens hun duim op! Geweldig gelachen.
Bij de andere kringloop koop ik een erg leuk wit nachtkastje, volgens Wilmar hadden zijn opa en oma er ook zo eentje, maar ik vind hem leuk.
Dan naar AH, voor de boodschappen en bij de Wibra de eerste bloem gescoord voor de tuin, foto volgt.
Marjolein komt met Roy de kast brengen voor de workshop, gaat ze zondag in elkaar zetten. En ze kijken even in het huis.
Nu even naar het oude huis, mogelijk iemand voor de kast, helaas hij is alweer te groot, maar een echt enthousiaste meneer maakt veel goed, gemaakt met vakmanschap volgens hem, heeft alleen wel veel liefde nodig, nou dat is toch bijzonder.
Koop een wasrek bij de blokker en loop maar weer naar huis, geen zin om te koken maar een broodje met soep moet ook kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten